Nvidia
"Są zainteresowani, abyśmy korzystali z ich technologii. Chętnie skorzystamy z tej możliwości" - powiedział Huang. Dodał jednak, że rozmowy na temat prac trwają długo, ponieważ chodzi o integrację łańcuchów dostaw.
Na początku ubiegłego roku Intel, który produkował głównie zaprojektowane przez siebie układy scalone, postanowił rozszerzyć swoją działalność o produkcję układów scalonych projektowanych przez innych (tzw. foundry business), i ogłosił kilka wielomiliardowych projektów budowy nowych centrów produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych i Europie. Po wypowiedziach Huanga akcje Intela wzrosły aż o 2,5%. Inwestorzy obserwowali publiczne zobowiązania firm projektujących układy scalone do korzystania z fabryk układów Intela. W zeszłym roku Intel zapowiedział, że Qualcomm
Obecnie Taiwan Semiconductor Manufacturing Co. buduje większość chipów Nvidii, a Huang powiedział, że "bycie fabryką kalibru TSMC nie jest dla osób o słabym sercu", dodając, że wymaga to zmiany kultury, aby zapewnić nie tylko procesy, ale i usługi. Zapytany o to, czy obawiałby się współpracy z takim konkurentem jak Intel, Huang powiedział, że zaufanie i współpraca z partnerami przemysłowymi jest kluczowa, a Nvidia od dawna współpracuje z wieloma firmami, w tym z Intelem.
Firma NVIDIA Corp. zajmuje się projektowaniem i produkcją komputerowych procesorów graficznych, chipsetów oraz związanego z nimi oprogramowania multimedialnego. Działa w następujących segmentach: procesory graficzne (GPU), procesory Tegra oraz Wszystkie pozostałe. Segment procesorów graficznych składa się z produktów takich marek, jak GeForce dla graczy, Quadro dla projektantów, Tesla i DGX dla naukowców zajmujących się sztuczną inteligencją i badaniem big data oraz GRID dla użytkowników obliczeń wizualnych w chmurze. Segment procesorów Tegra integruje cały komputer na pojedynczym układzie scalonym i wykorzystuje procesory graficzne oraz wielordzeniowe procesory centralne do napędzania superkomputerów dla autonomicznych robotów, dronów i samochodów, a także dla konsol i mobilnych urządzeń do gier i rozrywki.